سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PARSTIN ... MUSIC
لینک دوستان

به نام پروردگار دانایی 

----------------------------

به یاد رفتنت هر شب به راهت خیره می مونم

چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم

تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پای قسم خوردن همیشه اسمم رو آوردی

کسی که عاشقت بود رو خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه

برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو زخم میشه

????????????

مهم نیست بر نمی گردی خاطرات تو نمی پوسه

جای تیغت رو قلب من هنوز زخمام و می بوسه

مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده

چه فرقی می کنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پای قسم خوردن همیشه اسمم رو آوردی

کسی که عاشقت بود و خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه

برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو زخم میشه 


 حسین جوادی


[ جمعه 93/12/1 ] [ 8:46 عصر ] [ hosein javadi ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
امکانات وب


دانلود آهنگ

کد بارش ستاره و قلب