سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PARSTIN ... MUSIC
لینک دوستان

به نام خدا

________________________________________________

بیشتر از آن که تصوّر کنی خیانت دیده ام ...و بیشتر از آنکه باور کنی قلبم را شکسته اند... امّا تو نه خیانت کرده ای و نه قلبم را شکسته ای!!! تو جگرم را آتش زدی! ه ه ه

زبانم میگوید به امید روزی که روزگارت سیاهتر از پر کلاغ،، تیره تر از غروب! وغمگین تر از دم جدایی باشد !!!

امّا دلم میگوید به امید روزی که آشیانت بالاتر از آشیانه عقاب،،،چشم اندازه نگاهت زیباتر از بهشت،،،برلبانت لبخند، وصدهزار پری کنیزت باشد!!!

-------------------------------------

"تو که تازه رسیدی از گرد راه،تو که تازه به دل ما رسیدی!تو چجوری مارا دیوونه دیدی؟؟تو چجور نقشه برامون کشیدی؟؟؟"

عمریه که عاشقه خدائیه این دله ما!/!آخره خطّه و باز فدائیه این دله ما!/!تو یکی بیا و از پشت دیگه خنجرش نزن!/!زلفقاره عشقتو تو یکی بر سرش نزن!ه!

دل مارا تو دیگه دربه دره این در و اون درش نکن!/! گل ما رو به خزونه تو با عشقت دیگه پرپرش نکن!!!

بیچاره خوش باور وساده وپاکه دله ما!/!واسه یک ذرّه وفا عمری هلاکه دله ما!/!بیا با ما تو یکی از ته دل یار بشو!/! راست راستی بیا با ما عمری گرفتار بشو!!!

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

نکنه هوس گریبونه دلت را بگیره!؟!نکنه تا جون گرفت دوباره این دل بمیره؟!؟

"نکنه اشک مارا تو هم بخوای دربیاری؟!؟نکنه حوصلمونا تو بخوای سر بیاری!؟!ما دیگه حوصله حرفای پوچ را نداریم!!ما دیگه خسته شدیم طاقته کوچا نداریم!!

سر به سرم بذار/،ولی سر به سر دلم نذار!!!یه باری از دوشم بگیر،مشکل رو مشکلم نذار!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای زاده هفت پشته اصالت،؟،در مکتب عشّاق اگر این بود جوابت!!لعنت به تو و ذاته خرابت!!!ای شناگر قابل!؟!تو آب نمیدیدی!!بازیچه شب گردان؟!؟مهتاب نمیدیدی!!!

ای زاده هفت پشته اصالت؟!؟تفسیره تو این بود اگر از اصله نجابت؟!!لعنت به تو و ذاته خرابت!!اینک تو واین مرداب!!!اینک تو و این مهتاب!!بیداری اگر اینست!!؟رفتیم دگر درخواب!؟!

ای کرمه بدن شب تاب؟! به به چه قشنگی تو بر این نقشه بر آبت!؟!لعنت به تو وذاته خرابت!

ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

رفتیم و از این رفتن، بسیار تورا بخشید، ،آزادی و قلبه تو ،بر رفتنه ما خندید! آن تازه رسه نوبر ،گر حاله مرا پرسید!؟!:گو شکره خدا گفتم وراضی ز ثوابت!!!لعنت به تو وذاته خرابت!!!

بر اصل و نصب بالی!؟!ای اصل ونصب عالی؟!؟ای کاش نبینی تو آن روز که پامالی!!ای عاشقه پوشالی؟!اینک تو و جولانگه مستانه شرابت!!لعنت به تو وذاته خرابت!؟!

ای عاشقه پوشالی گفتم که گلی،افسوس!پا تا به سرت خاره!!ای بی خبر ومدهوش؟/!این مستی پیروزی چند است و نه بسیاره!سقّای هزار تشنه ی آواره! سیراب شدند جملگی از آبه سرابت!!لعنت به تو و ذاته خرابت!

در آینه ات بنگر!!حیوان صفتی بینی!حاشا مکن این باور!این دسته تو نیست!اینی!

اینست ترازوی عدالت!تو پادشه مکر و رذالت!!ارزانی آن تازه رسه خوش قد و قامت!!تو پیشکش و قصّه ما هم به سلامت!!...........لعنت به تو ذاته خرابت...

پایانه سخن بشنو!/!این قائله شد از نو!!درمکتبه عشّاق،اگر این بود همه صبر وقرارم/!گرحوصله این بود و چنین پا به فرارم!!

اینگونه اگرگربه صفت بودم و حاضربه جوابم!/؟لعنت به من و عشق و بر این ذاته خرابم...

مرحبا مرحبا!؟چه قلبه سنگی داشتی تو!؟!چه دله شهر فرنگی داشتی تو!؟!مرحبا به این همه عشق و وفا!!چه دله زبر و زرنگی داشتی تو!؟!به خیالم که تو شاه پریونی!!باوفایی،خوب وپاکی،مهربونی!!به خیالم که اگه وفا کنم من!!قدر این مهر و وفا را تو میدونی!!به خیالم که تویی عصای پیری!؟توی دستات دستای منو میگیری! به خیالم که در این عهد جوونی!!لحظه ای را بی وجودم نمیمونی!!چه خیاله پوچ و چه فکر محالی!؟همه قصّه ،همه رؤیا،همه واهی!دنباله یه روزنه یه روشنایی!؟!گشتم و ندیدم امّا جز سیاهی!!...........

.....منو بگو چه ساده دل /!چه ساده و چه خوش خیال!/!زیره چه ابر تیره ای !/!باز کرده بودم پر و بال!!/ تورا بگو چه بی وفا!!انگار نه انگار با منی!/!نشستی با رقیبه من!/حرف از محبّت میزنی!؟

مرحبا!!!.......!!!چه دله زبر وزرنگی داشتی تو!!ه؟!ه ه ه...!...    /PARSAmusic.parsiblog.com/feeds ...

آهمن



[ جمعه 92/7/19 ] [ 12:28 صبح ] [ hosein javadi ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
امکانات وب


دانلود آهنگ

کد بارش ستاره و قلب